خانه بلاگ اخبار و رسانه بازدید نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پدیده شیمی پایدار از کارخانه سپهرپلاستیک پدیده

بازدید نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پدیده شیمی پایدار از کارخانه سپهرپلاستیک پدیده

طی سفری یکروزه مهندس فاضلیان با همراهی معاونین و مدیران عامل شرکت های تابع هلدینگ پدیده شیمی پایدار، از کارخانه ها و بخش های تولیدی واقع در شهرک صنعتی نوآوران...

1399/07/02
1 دقیقه برای مطالعه

طی سفری یکروزه مهندس فاضلیان با همراهی معاونین و مدیران عامل شرکت های تابع هلدینگ پدیده شیمی پایدار، از کارخانه ها و بخش های تولیدی واقع در شهرک صنعتی نوآوران زنجان بازدید به عمل آوردند.طی این بازدید مهندس فاضلیان از روند تولید در کارخانه سپهر پلاستیک پدیده (بزرگترین تولیدکننده پریفرم، درب، بطری، مستربچ، محصولات پلیمری و کودک)، واحد تولیدی شرکت پدیده شیمی قرن، تصفیه خانه و روند پیشرفت پروژه تولید پودردر زنجان دیدن کردند.

در بازدید از کارخانه سپهرپلاستیک پدیده که به همراهی مهندس پورآرین، مدیرعامل هلدینگ سپهرپلاستیک پدیده، مهندس عاشوری، مدیرکارخانه سپهرپلاستیک و مهندس جوادی انجام شد، مهندس پورآرین روند فرایند تولید، چشم انداز و طرح های آتی این شرکت را برای میهمانان شرح دادند و بخش های مختلف کارخانه را به ایشان معرفی نمودند.

در ادامه این بازدید مهندس فاضلیان در حضور کارکنان سخنرانی نموده و درسخنان خود بر تلاش همکاران برای ارتقای سلامت جامعه و تولید محصولات با کیفیت که بخش مهمی از وظایف هلدینگ پدیده شیمی پایدار می باشند، تاکید نمودند.

بازدید از زنجان

همچنین از تمامی همکاران که به صورت شبانه روزی در ایام کرونا به تامین نیازهای جامعه از جمله محصولات بهداشتی و شوینده سهمی داشتند، قدردانی به عمل آوردند. ایشان در اثنای سخنرانی با خطاب قراردادن مدیران سازمان بر ایجاد تعاونی مسکن برای پرسنل مجموعه به عنوان یکی از برنامه های آینده هلدینگ پدیده شیمی پایدار نیز تاکید داشتند.​